تراكتورسازي ترمز استقلال را كشيد

توقف آبي‌ها در تبريز

تراكتورسازي ترمز استقلال را كشيد
استقلال هفته دوازدهم ليگ برتر را با تساوي يك بر يك پشت سر گذاشت.

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبالبه گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم‌هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه يادگار امام اين شهر به مصاف هم رفتند و در پايان به تقسيم امتيازها رضايت دادند.
ميلاد ميداودي در آخرين دقيقه نيمه نخست گل برتري را براي استقلال به ثمر رساند تا شاگردان پرويز مظلومي نيمه نخست را با پيروزي به رختكن بروند.
تراكتور نيمه دوم را با حملات پردامنه خود آغاز كرد و سرانجام در دقيقه 52 جاسم كرار از روي نقطه پنالتي گل تساوي را به ثمر رساند.
در ادامه تيم ميزبان حملات زيادي را بر روي دروازه استقلال تدارك ديد اما مهاجمان اين تيم چندين بار در كمند آفسايد استقلال گرفتار شدند. گل عليزاده، ورزشگاه يادگار امام را منفجر كرد اما كمك داور اول اين بازي با بالا بردن پرچم، گل را مردود كرد.
محسن تركي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت و 8 بار از كارت زرد استفاده كرد كه سهم استقلال پنج كارت بود.
فرزاد آشوبي در ده دقيقه پاياني اين بازي دو بار كارت زرد دريافت كرد و از زمين مسابقه اخراج شد تا استقلال در دقايق تلف شده با 10 بازيكن كار را دنبال كند.
تيم‌هاي راه آهن شهرري و پاس همدان هم در ورزشگاه اكباتان تهران به مصاف هم رفتند كه اين ديدار تا دقيقه 85 با نتيجه 2 بر يك به سود راه آهن در حال پيگيري است. ديدارسايپاي كرج هم مقابل فولاد خوزستان تا دقيقه 40 با تساوي يك بر يك دنبال مي‌شود.
1389/08/02 10-24-2010 17:26:00 8908-01649: كد خبر

0 نظرهای شما: