بعد از مدتها فوتبال خوبی از پرسپولیس دیدم

دایی پس از شکست ذوب‌آهن:

بعد از مدتها فوتبال خوبی از پرسپولیس دیدم

از سوی باشگاه تحت فشار نبودم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن صدرنشین، ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از مدتها همانطور بازی کردن که من می خواستم و توانستند با ارائه یک فوتبال زیبا به سه امتیاز دست پیدا کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از برتری تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: روز بسیار خوبی داشتیم. بازیکنان تیم من در تمام خطوط بدون اشتباه و فوق العاده بازی کردند. این پیروزی ماحاصل بازی خوب و تاکتیکی تیم ما بود که امروز می خواست برنده از زمین خارج شود.
وی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان افزود: تیمی که ذوب آهن اصفهان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا را بدین صورت شکست می دهد حتما پتانسل بالایی دارد. امروز شاگردان من با تمام وجود بازی کردند و تیم ذوب آهن به غیر یک موقعیتی که روی یک سانتر بدست آورد در هر دو نیمه فرصت آنچنانی نداشت.
دایی برتری تیمش مقابل ذوب آهن را محاصل یک هفته تمرین خوب و مرور کارهای تاکتیکی عنوان کرد و گفت: تیم ما چند هفته بود که نتیجه نمی گرفت نمی توانم این ناکامی ها را به دلیل ضعف بازیکنان به شرایط تیم عنوان کنم. تیم ما بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت شما نمی توانید به راحتی از کنار بازی خوب تیم ما در نیمه اول بگذرید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش روز به روز و هفته به هفته بهتر می شود گفت: ما در دیدارهای گذشته توپ هایمان گل نمی شد و در دقایق پایانی گل هایی دریافت می کردیم که باعث می شد امتیازها را از دست بدهیم. خوشبختانه بچه ها امروز با تمام وجود بازی کردند و طلسم گل خوردن در دقایق پایانی شکسته شد.
دایی مدعی شد تیمش نمایش تاکتیکی داشته و برای اثبات ادعای خود به شباهت یکی از گل های امروز پرسپولیس به دیدار هفته گذشته این تیم مقابل نفت محمود آباد اشاره کرد و گفت: به تیم ذوب آهن تبریک می گویم امروز مقابل یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران به برتری رسیدیم تیمی که توانسته الهلال را در اصفهان و عربستان شکست دهد تیم کوچکی نیست ما نباید ارزش برد ذوب آهن را پایین بیاوریم. بازیکنان من امروز در مصاف تیم بزرگ ذوب آهن فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و به نتیجه مورد نظر رسیدیم.
وی اینکه تیمش در هفته های گذشته نتایج مسابقه را در دقایق پایانی از دست می داده را امری طبیعی در فوتبال خواند و گفت: ما باید آنقدر گل بزنیم که دیگر گل های احتمالی حریفان در دقایق پایانی بی ثمر بشود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بابت این پیروزی خدا را شکر و ابراز امیدواری کرد سرخپوشان تهرانی با تداوم روند فعلی به صدر جدول باز گردند. دایی برتری مقابل ذوب آهن را یک پیروزی شش امتیازی برای سرخپوشان خواند و افزود: ما با این برد اختلاف امتیاز خود با صدر جدول را کمتر کردیم و امیدوارم هر چه زودتر مجددا صدرنشین شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: بعد از مدتها فوتبالی که از بازیکنانم انتظارم داشتم را به نمایش گذاشتند و توانستند خواسته هایم را تا حدود زیادی در زمین پیاده کنند.
خبرنگاری از دایی در خصوص دعوت از غلامرضا رضایی به اردوی تیم فوتبال امید ایران سئوال کرد که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: متاسفانه در بدترین شرایط غلامرضا رضایی به اردوی تیم امید دعوت شده است تیم ما هفت مهاجم خوب ندارد که به راحتی جای غلامرضا رضایی را پر کند. داشته های ما همین است. من با تمام وجود غلام پیروانی را دوست دارم آقا غلام بزرگتر ماست و من دوست دارم هر کاری از من بر می آید برایش انجام دهم. آقا غلام از دوستان خوب من است اما من در تیمم به اندازه کافی بازیکن ندارم که جای رضایی را پر کند.
وی افزود: من به شرطی غلامرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار می دهم که مربیان این تیم دو روز قبل از بازی با استیل آذین او را در اختیار تیم ما قرار دهند. به جرات می توانم بگویم حمید علی عسگر و غلامرضا رضایی 30 درصد از تیم ما هستند و اگر قرار باشد این دو بازیکن هم به اردوی تیم امید بروند از فدراسیون فوتبال می خواهم بازیهای ما در لیگ برتر را به تعویق بیاندازد.
دایی تاکید کرد: قدرت تیم ما بدون این بازیکنان پائین می آید و من باید پاسخگوی خواسته های هواداران باشم. اگر خدای ناکرده ما در دیدارهای آینده شکست بخوریم من شرمنده هواداران می شوم.
وی در ادامه از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست شرایط باشگاههای لیگ برتری را درک کنند و افزود: اگر فدراسیون فوتبال با باشگاهها همکاری لازم را داشته باشد قطعا نه تیم ها لطمه می خورند نه تیم ها ی ملی.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم ذوب آهن را یک مربی باشخصیت خواند و واکنش هایش در کنار زمین را ناشی از فشار و استرس مسابقه دانست.
دایی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از بابت رویارویی با فینالیست لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بالایی داشتند. آنها باید از تمام مسابقات اینقدر خوب و باانگیزه بازی کنند.
وی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تشکر کرد و گفت: ما 5 بازی بود که نتیجه نمی گرفتیم و هواداران با صبوری ما را تحمل می کردند صبوری آنها امروز نتیجه داد و توانستیم هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه خوبی کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه طی هفته های گذشته از جانب باشگاه هیچ فشاری به او وارد نیامده و بدون استرس کارش را دنبال می کرده است در واکنش به شایعاتی که پیرامون حضور افرادی چون حمید استیلی در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده است گفت: من از ابتدا با مسئولان باشگاه تعامل دارم و آنها می دانند من چطور کار می کنم و خواسته هایم چیست؟ اسامی را هم که شما مطرح می کنید نشنیده ام و روزنامه هم نمی خوانم که از این شایعات باخبر شوم. این شایعات ساخته ذهن برخی هاست شما شاید اگر از حمید استیلی هم سئوال کنید از چنین مسائلی بی خبر باشد.
دایی با یادآوری دوران دوری اش از فوتبال افزود: 9 ماه از این فوتبال دور بودم اما به عشق فوتبال و تیمی که دوستش دارم بازگشتم. شرایط پرسپولیس با تیم ملی خیلی فرق می کند. اینجا اگر از من بخواهند بدون ادعا می روم و اگر قرار بر جدایی باشد با دوستی خواهم رفت.
وی با بیان اینکه تیمی که 5 هفته است نتیجه نگرفته خواه ناخواه فشاری را تحمل می کند افزود: نیمکت و صندلی مربیگری را از خانه ام نیاورده ام دوست دارم تا روزی که هستم و در پرسپولیس کار می کنم با تمام قدرت کار کنم. من یک روز به پرسپولیس آمده ام و می دانم که یک روز هم باید بروم. من دوست دارم با اعتقاداتم کار کنم و روزی هم که از پرسپولیس بروم چیزی را بر جای نمی گذارم. در زندگی ای بالا و پایین زیاد دیده ام اما همیشه برگشته ام و سعی کرده ام بهتر باشم.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۴۵ , ۱۳۸۹/۰۸/۰۳

0 نظرهای شما: