نخست وزير ارمنستان فردا با تجار و بازرگانان ايراني ديدار مي‌كند

رئيس انجمن دوستي ايران و ارمنستان خبر داد:

نخست وزير ارمنستان فردا با تجار

و بازرگانان ايراني ديدار مي‌كند


خبرگزاري فارس: مؤمني گفت: نخست وزير ارمنستان كه به ايران سفر كرده است، فردا در اتاق بازرگاني ايران با تجار و بازگانان ديدار خواهد داشت.


ارمنستان اقدامات مؤثري را طي سال‌هاي گذشته در سطح منطقه‌اي و بين‌المللي در حمايت از سياست‌هاي بين‌المللي كشورمان داشته است


مير قاسم مؤمني مدير عامل انجمن دوستي ايران و ارمنستان در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، با اشاره به سفر «تيگران سركيسيان» نخست وزير ارمنستان به ايران گفت: با توجه به نگاه دولت دهم به توسعه روابط با كشورهاي همسايه به خصوص ارمنستان و سفر مقامات ايران به اين كشور، نخست وزير ارمنستان براي ديدار و گفت‌وگو با مقامات كشورمان و نيز اجرايي شدن توافقات به كشورمان سفر كرده است.
وي افزود: طبق برنامه‌ريزي انجام شده سه شنبه 4 آبان در اتاق بازرگاني ايران با تجار و بازرگانان ايراني و ارمني نشستي مشترك برگزار خواهد شد كه نخست وزير ارمنستان نيز در آن حضور مي‌يابد. مدير عامل انجمن دوستي ايران و ارمنستان، ارمنستان را يكي از كشورهاي حامي سياست‌هاي جمهوري اسلامي ايران خواند و يادآور شد: اين كشور اقدامات مؤثري را طي سال‌هاي گذشته در سطح منطقه‌اي و بين‌المللي در حمايت از سياست‌هاي بين‌المللي كشورمان داشته است.
نخست‌وزير ارمنستان به منظور انجام سفري دو روزه و در پاسخ به دعوت معاون اول رئيس جمهور كشورمان به ايران سفر كرده است.

0 نظرهای شما: