نتيجه كارگروه حل اختلاف دولت و مجلس تا هفته آينده خدمت رهبري تقديم مي‌شود

كدخدايي درغرفه ايسنا اعلام كرد:

نتيجه كارگروه حل اختلاف دولت و مجلس
تا هفته آينده خدمت رهبري تقديم مي‌شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد: نتيجه كارگروه حل اختلاف ميان دولت و مجلس تا هفته آينده خدمت مقام معظم رهبري تقديم خواهد شد.
دكتر عباسعلي كدخدايي با حضور در غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها درباره اعلام نتيجه كارگروه حل اختلاف ميان دولت و مجلس،‌ با بيان اينكه سعي كرديم جلسات كارگروه را به پايان ببريم، اظهار كرد: اكنون مشغول جمع‌بندي نهايي هستيم زيرا موضوع بسيار مهمي بود كه بايد دقت لازم پيرامون آن صورت مي‌گرفت.
سخنگوي شوراي نگهبان تصريح كرد: همانطور كه پيش از اين نيز اعلام كرده بوديم جلسات كارگروه به اتمام رسيد و چند جلسه نيز براي تهيه‌ي متن نهايي برگزار شده است. منتظر بوديم كه مجلس و دولت نظراتشان را به صورت مكتوب علاوه بر حضور نمايندگان‌شان در جلسات، ارسال كنند.
كدخدايي با بيان اين‌كه اكنون منتظر دريافت نظرات مجلس و دولت هستيم، گفت: اگرچه نظرات را به صورت غيررسمي دريافت كرديم اما منتظر هستيم تا به صورت رسمي نظرات را دريافت كنيم و اميدواريم نتيجه كار را تا هفته آينده خدمت مقام معظم رهبري تقديم كنيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان اعلام بخشي از نتايج اين كارگروه به رسانه‌ها وجود دارد؟ گفت: خير، زيرا بايد نتيجه كار را خدمت مقام معظم رهبري تقديم كنيم و هر چه ايشان مصلحت ديدند انشاءالله انجام خواهد شد.
سخنگوي شوراي نگهبان در خصوص آمادگي شوراي نگهبان براي بررسي قانون برنامه پنجم به صورت غيررسمي اظهار كرد: امروز در شوراي نگهبان بحثي داشتيم كه با توجه به حجم زياد برنامه پنجم و اينكه زمان زيادي را هم از مجلس و هم از شورا مي‌گيرد، اگر امكان داشته باشد بتوانيم به صورت غيررسمي آن را شروع كنيم كه بنا بر اين شد كه به يك جمع‌بندي با اعضاي شوراي نگهبان برسيم و اگر اعضا موافقت كردند قطعا ما كار را به صورت غيررسمي آغاز خواهيم كرد.

1389/08/09 10-31-2010 17:21:38 8908-06299: كد خبر

0 نظرهای شما: