پهلوانتر از احمدي‌نژاد سراغ داريد؟

سعيدلو در گفت‌و‌گوي اختصاصي با ايلنا:

پهلوانتر از احمدي‌نژاد سراغ داريد؟

قطبي كار خوبي كرد نامه نوشت


من خودم سواد ندارم كه بخواهم نظري درباره سرمربي تيم ملي فوتبال بدهم اما به فدراسيون مشورت مي‌دهم. هميشه هم به آنها گفته‌ام كه بهترين مربي را انتخاب كنند/درشرح وظايف كميته ملي آمده كه بايد بليت ورزشكاران را تهيه كنند.

ايلنا :- علي سعيدلو، رييس سازمان تربيت بدني مدعي شد كه بازوبند پهلواني كه به بازوي محمود احمدي نژاد بست ، به حق بوده است.

به گزارش ايلنا ، سعيدلو در حاشيه مراسم بدرقه ورزشكاران اعزامي به بازيهاي آسيايي گوانگ ژو، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا بار ديگر تاكيد كرد كه وظيفه كميته ملي المپيك خريدن بليت براي ورزشكاران است. درمصاحبه قبلي كه با شما داشتيم‏، گفته بوديد كه كميته ملي المپيك نمي‌تواند در مسايل ورزش دخالت كند و وظيفه‌اش اين است كه در اعزام تيم‌ها براي ورزشكاران بليت تهيه كند. مسئولان كميته ملي المپيك از اين حرف شما ناراحت شده بودند.

من هنوز هم روي حرف خودم هم هستم و به شما هم پيشنهاد مي‌كنم كه شرح وظايف كميته ملي المپيك را درخبرگزاري‌تان منتشر كند. درشرح وظايف هست كه كميته بايد بليت ورزشكاران را تهيه كند. اين حرف را به خاطر اختلافاتي كه با مسئولان داريد، مي‌زنيد؟ ما با هم اختلافي نداريم. در اين مراسم هم ديديد كه ما پيش هم نشسته بوديم. حرف من هيچ ربطي به اختلافات ندارد. ما اصلا اختلافي نداريم. شما هفته پيش بازوبند پهلواني را به محمود احمدي‌نژاد داديد. اين اولين بار بود كه اين بازوبند به شخصيت غيرورزشي داده مي‌شد. فكر نمي‌كنيد كه بهتر بود اين بازويند در جامعه ورزش مي‌ماند؟ شما كسي را پهلوان‌تر و قهرمان‌تر از احمدي‌‌نژاد سراغ داريد؟

افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال در نامه‌اي اعلام كرده كه بعد از جام‌ملت‌هاي آسيا استعفاء مي‌دهد.آقاي فتح‌الله زاده گفته‌‌اند كه شما خواستيد كميته‌اي تشكيل شود و سرمربي جديد را بعد از جام ملت‌ها انتخاب كند. به نظر مي‌رسد كه قطبي از اين موضوع ناراحت است. قطبي كار خيلي خوب كرد كه اين نامه را نوشت. من خودم سواد ندارم كه بخواهم نظري درباره سرمربي تيم ملي فوتبال بدهم. اما به فدراسيون مشورت مي‌دهم. هميشه هم به آنها گفته‌ام كه بهترين مربي را انتخاب كنند. فدراسيون مجمع دارد و در مجمع تصميماتش را مي‌گيرد. منظورتان از بهترين مربي، خارجي است؟ نه. من مي‌گويم بهترين مربي. شايد اين مربي در ايران باشد . شايد خود قطبي باشد. من نمي‌توانم فدراسيون فوتبال را محدود كنم و بگويم فقط مربي خارجي داشته باشيد.

1389/8/8 - 13:32 کد خبر : 158555

0 نظرهای شما: