پيشنهاد سرمربيگري كرانچار در تيم ملي و رضايت از حضور دايي

كاشاني در گفت‌وگوي تفصيلي با فارس تشريح كرد:

پيشنهاد سرمربيگري كرانچار در تيم ملي
و رضايت از حضور دايي

خبرگزاري فارس: سرپرست باشگاه پرسپوليس عنوان كرد كه از حضور دايي روي نيمكت تيمش راضي است و تا آخرين لحظه از وي حمايت خواهد كرد.
حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس، با حضور در خبرگزاري فارس، در مورد مسائل مختلف اين باشگاه و فوتبال ايران صحبت كرد. وي ابتدا موفقيت پرسپوليس را مديون قلم خبرنگاران دانست و از زحمات آنها تشكر كرد. وي با ابراز خوشحال از حضور در خبرگزاري فارس، قول داد تا مسئولان اين باشگاه تعامل بيشتري با رسانه‌ها داشته باشند. متن كامل صحبت‌هاي كاشاني را در زير مي‌خوانيد:
* ساختمان باشگاه را خريداري كرده‌ايم
ساختمان باشگاه پرسپوليس در زمان رياست دادكان خريداري شد. در طبقه اول تابلويي نصب شده كه روي آن نوشته شده "ساختمان توسط رياست وقت سازمان افتتاح و به باشگاه واگذار شده است. " زمان واگذاري و اشخاصي كه واگذاري كردند نيز مشخص است. هيچ جاي دنيا ساختمان اجاره اي را افتتاح نمي‌كنند و تابلو نمي‌زنند. زماني كه به پرسپوليس آمدم، در صورت‌حساب‌هايي سازمان ليگ مشاهده كردم كه مبلغي براي اجازه ساختمان كسر مي‌شود.
زماني كه مجدد به باشگاه بازگشتم، پيگير اين موضوع شدم. تا كنون 50 درصد پول ساختمان را پرداخت كرديم. مسئولان فدراسيون بندي را در حسابرسي قرار داده‌اند مبني بر پول ساختمان باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس. اين موضوع باعث حساسيت بازرسي شد و به آن ايراد گرفت و اعلام كرد كه بايد مشخص شود يا ساختمان اجاره‌اي است يا خريداري شده است. به همين دليل، در آخرين جلسه مجمع كه 24 مهر بود، اين بند توسط حسابرسي مطرح شد و مجمع بايد سند باشگاه را پس از گذشت چند سال به باشگاه بدهد. خوشبختانه پس از توضيحات ما، اعضاي مجمع با اين موضوع موافقت كردند.
اميدوارم اين مشكل به زودي حل شود.
*باشگاه‌ها بايد درآمدزايي داشته باشند تا حرفه‌اي شوند
زماني كه باشگاهي نتواند درآمدزايي داشته باشد، نمي توان انتظار داشت تا مديرعاملي موفق و باشگاه حرفه اي باشد. در اين راستا دو نامه به سازمان ارسال كرديم و آمادگي خود را براي بليت فروشي و ساير درآمدزايي ها اعلام كرديم؛ اما گفتند، آخرين مهلت آمادگي خردادماه بوده و به علت اينكه 10 روز پس از اتمام اين مهلت موضوع از سوي باشگاه اعلام شده، نمي توان كاري كرد. در حالي كه بايد زماني آمادگي خود را اعلام كنيم كه از عهده آن كار برآييم.
در هر بازي فقط براي ورود به زمين، 25 ميليون تومان پول پرداخت مي كنيم؛ در حالي كه اگر شخصي مصدوم يا صندلي شكسته شود، باشگاه بايد پاسخگو باشد. تمام عوايد بازي از جمله پول پاركينگ، تبليغات دور زمين و وسايل فروش، به بخش خصوصي مي رسد؛ در حالي‌كه درآمدزايي باشگاه ها از همين موارد است. در تمام باشگاه هاي جهان، بيش از 40 مورد وجود دارد كه درآمدزايي رخ مي دهد. يك باشگاه نمي تواند فقط هزينه كند و درآمد به جيب سايرين برود.
براي اولين بار برنامه بودجه اي خود را به سازمان ارسال كرديم و پيش بيني ما هزينه يازده ميلياردي است كه طبيعتا سازمان با 10 ميليارد آن موافقت خواهد كرد. پنج ميليارد از اين هزينه را سازمان تقبل خواهد كرد و 5 ميليارد ديگر را خود باشگاه درآمدزايي ‌مي‌كند. زماني كه اين بودجه مشخص شود، مديرعامل مي داند كه اگر هزينه نابجا انجام دهد، بايد جوابگو باشد. اگر قرار باشد پولي را از سازمان دريافت كنيم، بايد سند بياوريم و اين‌گونه پولي بيهود هدر نمي‌رود. بخشي از درآمدزايي را هم زماني كه ليگ قهرمانان آسيا آغاز شود، شروع مي‌كنيم.
معتقدم پرسپوليس در قدم اول مي‌تواند 5 ميليارد درآمد داشته باشد. از 2 باشگاه خارجي بازديد و مشاهده كردم در ورزشگاه هاي خود جايگاه‌هاي VIP براي افراد خاص تعبيه كرده اند. ساليانه اين اتاق‌ها را به شركت ها اجاره مي دهند تا ميهمان‌هاي ويژه خود را بياورند. اين مسائل است كه باعث مي‌شود باشگاهي حرفه‌اي شود. باشگاه‌هاي حرفه‌اي در بحث بليت فروشي بسيار حساس هستند و دقيقا ذكر مي‌كنند كه 42751 بليت فروخته شده است.
ما نيز بايد به آنها نزديك شويم و خلع‌هاي قانوني را از بين ببريم. باشگاه پرسپوليس براي 41 بازي يعني 3690 دقيقه يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان هزينه كرده است؛ در حالي كه در هيچ جاي دنيا چنين نيست. زماني كه مسئولان AFC براي بازديد به تهران آمده بودند، از اين موضع بسيار تعجب كردند. امكان ندارد كه باشگاهي براي 41 بازي اين مبلغ را پرداخت كند. متاسفانه از اين مبلغ حتي يك تومان هم به باشگاه نمي‌رسد. سازمان با اين پول بدهي‌هاي سال‌هاي گذشته را تسويه مي‌كند.
* با ادامه روند كنوني، سهميه آسيايي ايران كاهش خواهد يافت
امسال مشكلي درباره سهميه‌ي ليگ قهرمانان نداريم؛ اما با ادامه روند كنوني، طبيعتا در آينده با مشكل روبرو خواهيم شد. باشگاه‌هاي ما استاندارهاي AFC را ندارد. در باشگاه‌هاي حرفه‌اي، ورزشگاه‌هاي اختصاصي وجود دارد كه از هر دقيقه آن درآمدزايي مي‌كنند. در ورزشگاه‌هاي آنها به غير از برگزاري بازي‌هاي فوتبال، مسابقات مختلف برگزار مي‌كنند؛ حتي براي تماشاي رقابت‌هاي جام‌جهاني، پول دريافت مي‌كردند تا هواداران در كنار يكديگر بازي را تماشا كنند. ما نيز به چنين امكاناتي نياز داريم. نگاه ما دولتي است و بايد اين ديدگاه تغيير يابد. مديرعامل بايد در ازاي فعاليت‌هاي خود جوابگو باشد.
* AFC به حضور استقلال و پرسپوليس در ليگ قهرمانان نيازمند است
كنفدراسيون فوتبال آسيا به حضور استقلال و پرسپوليس در ليگ قهرمانان احتياج دارد. اين دو تيم آمار تماشاگران را بالا مي‌برند؛ اما اين موضوع براي مسئولان AFC غير قابل قبول است كه دو باشگاه، محلي براي تمرين ندارند. استقلال و پرسپوليس با بيش از 40 سال قدمت نمي‌توانند در زميني تمرين كنند كه متعلق به خود باشگاه است. با توجه به اينكه اصل 44 قانون اساسي براي كوچك كردن سازمان برنامه دارد، فدراسيون بايد زودتر اقدام كند و تيم هاي ليگ برتري در هر استان را صاحب ورزشگاه اختصاصي كند. از يك طرف، بايد سازمان كوچك شود و از طرف ديگر باشگاه‌ها صاحب ورزشگاه شوند.
اگر همين قانون اتفاق افتاد، طبيعتا 18 تيم ليگ برتري از امكانات اوليه برخوردار خواهند بود. ورزشگاه فولاد شهر، مس كرمان و يادگار امام به استاندارد نزديك هستند. بايد تمام ورزشگاه‌هاي ايران استاندارد شوند. اگر روزي شهرداري نخواهد به پرسپوليس كمك كند، بازيكنان بايد در كجا تمرين كنند؟ زمين تمرين پرسپوليس، محلي براي عبور مرغ و خروس نيست. با افتتاح ورزشگاه درفشي‌فر مي‌توانيم شرايط مطلوبي را براي بازيكنان به وجود آوريم.
با 2 ميليارد و نيم هزينه مي‌توانيم ورزشگاه مناسبي احداث كنيم. به سونا، جكوزي و ساير امكانات احتياج داريم تا بتوانيم يك محل خوب براي تمرين مهيا كنيم. بحث ديگر، احداث هتلينگ در ورزشگاه درفشي‌فر است. در سال 86 مجوز ساخت هتلينگ 5 طبقه را دريافت كرديم. با احداث چنين مكاني، تيم هايي كه به اردو مي روند، از لحاظ اسكان مشكلي نخواهند داشت و هزينه‌هاي اردوها كاهش خواهد يافت.
* نفرات هيات مديره مشخص هستند
در مورد هيات مديره بايد به خرد جمعي برسيم. از نظر ما حضور 4 نفر قطعي است. افراد خود را پيشنهاد كرده‌ايم. يك نفر از اعضاي هيات مديره اقتصاددان است. با توجه به اينكه تمام مسائل باشگاه به پول مربوط نمي‌شود، افراد ديگري نيز در هيات مديره فعاليت خواهند كرد. به يك شخص عمراني نياز داريم تا در خصوص نگهداري و گسترش كمپ و ساختمان‌هاي باشگاه فعاليت داشته باشد. از بين 350 پيشكسوت، يك نفر در هيات مديره حضور خواهد داشت تا رابط ما با سايرين باشد. شخص ديگري از مجلس يا شوراي شهر خواهد بود كه بتوانيم با تعامل با يكديگر، از امكانات استفاده كنيم.
از كابينه دولت يعني وزير يا معاون وزير نيز در هيات مديره حضور خواهد داشت. با توجه به اينكه قشر عظيمي از طرفداران پرسپوليس را بانوان تشميل مي دهند، يك نفر هم از بانوان براي عضويت در هيات مديره در نظر داريم تا با مديرعامل، 7 عضو هيات مديره را تشكيل دهند. انتخاب نهايي اين افراد بايد زير نظر علي سعيدلو، رياست مجمع باشد.
*موضوع دوشغله بودنم حل شده است
موضوع دوشغله بودنم برطرف شده است و مشكلي وجود ندارد. كارمند آموزش و پرورش بودم و به اين موضوع نيز افتخار مي‌كنم. در 28، 29 سالي كه در اين سازمان فعاليت داشتم، بسيار خوشحالم و به هيچ وجه از گذشته خود پشيمان نيستم. هر جايي هم كه رسيده‌ام، از دعاي خير دانش‌آموزان و معلمانم بوده است. زماني كه مامور در شورا بودم، نمي‌توانستم در پرسپوليس فعاليت داشته باشم؛ اما با تدبير سازمان، به عنوان مامور به سازمان آمدم. اكنون محل خدمتم باشگاه پرسپوليس است.
در مورد شغل شوراي شهري نيز بايد بگويم كه كل ساعت ماهانه حضورم، 70 ساعت است كه هفته‌اي 13 ساعت مي‌شود. فكر نمي‌كنم اين مقدار زماني زيادي باشد. مشكلي از اين لحاظ وجود نخواهد داشت.
* مسئولان باشگاه بين بازيكن و سرمربي، سرمربي را انتخاب خواهند كرد
شيث رضايي بازيكن بسيار توانايي است. او از قشر پايين جامعه رشد كرده و افتخار مي كند كه از پدر و مادري شيعه و از شاليزار در شهر خود توانسته به اين رتبه دست يابد؛ اما نگاه ما به تمام افراد يكسان خواهد بود. شيث و كاشاني‌ها بايد مواظب خود باشند تا مرتكب خطا نشوند چرا كه هر انساني آسيب‌پذير است. پرسپوليس با هيچ شخصي تعارف ندارد و با افراد متخلف برخورد خواهد كرد. بايد در روز قيامت جوابگو باشم و دين خود را به هيچ چيز نمي‌فروشم؛ اما برخي مسائل فقط در حد شايعه است. موضوع شيث كه اعلام شده در ميهماني بوده و مسئله تراشيدن سرش را به اين موضوع ارتباط داده‌اند، شايعه‌اي بيش نيست.
شيث تا نيمه شب قبل از بازي با تيم بوده و فرداي آن روز نيز در تمرين حاضر شده است. دايي به هر دليلي او را در اختيار باشگاه قرار داده است. حق سرمربي است كه بازيكني را كه از لحاظ فني يا روحي نتواند تيم را همراهي كند، به باشگاه بسپارد. دوشنبه ها جلسه كميته انضباطي داريم؛ اما با توجه به حضور دايي در زوريخ، نشست به هفته آينده موكول شد. اكنون به شيث استراحت يك هفته اي داده ام تا بتواند به ديدن خانواده خود برود تا با برگزاري جلسه هفته آينده تكليفش مشخص شود.
با تمام احترامي كه براي شيث قائل هستم؛ اما اگر قرار باشد بين بازيكن و سرمربي، يك فرد را انتخاب كنيم، مطمئن باشيد انتخاب ما سرمربي خواهد بود. شيث مانند برادر كوچك من است؛ اما مهم تر از اين موضوع، هواداران هستند كه براي حفظ منافع آنها بايد بهترين تصميم را بگيريم.
* تمام مسائل را به مردم اعلام خواهيم كرد
طبيعي است كه توقع ما از شيث رضايي به عنوان كاپيتان، از سايرين بيشتر است. شيث به علت مصدوميت‌هاي باقري، در بيشتر بازي ها كاپيتان است. اين موضوع مسئوليت او را دو برابر مي‌كند. به عنوان مديرعامل انتظارم از كريم باقري به عنوان كاپيتان اول، شيث رضايي و حقيقي بسيار بيشتر از ساير بازيكنان است. زماني كه دايي از زوريخ بازگردد و جلسه را برگزار كنيم، مطمئن باشيد تمام مشكلات را به مردم خواهيم گفت. از مردم، كارشناس تر و با صداق تر نداريم. همان مردمي كه دربي را ديدند و فهميدند بازيكنان تمام تلاش خود را انجام دادند و در بازي ملوان بازي بد بازيكنان را مورد انتقاد قرار دادند.
براي اولين بار است كه 50 هزار تماشاگر پرسپوليس پس از ديدن گل سالم خود در دقايق ابتدايي برابر استقلال و دريافت گل در دقيقه 91، بدون هيچ مشكلي و با آرامش ورزشگاه را ترك مي‌كنند. رسانه‌ها بايد اين موضوع را انعكاس دهند تا تشويقي براي ساير هواداران شود.
*دايي برنامه 2ماهه به ما مي‌دهد
يكي از روزنامه ها اعلام كرد به علت سفر دايي به زوريخ، تمرين تعطيل شد. بايد بگويم برنامه هاي او از دو ماه پيش مشخص است. دايي برنامه خود از 28 شهريور تا 28 آبان را به ماه داده است.او در آن مشخص كرده كه 25 مهرماه تمرين تعطيل است و بازيكنان استراحت خواهند كرد. روزنامه‌ها نبايد رفتار نادرست داشته باشد. اولين بار است كه يك تيم به سمت نظم گرايي مي رود. روزنامه‌ها با اين نگاه نمي‌توانند كمكي به ورزش بكنند.
*كفاشيان بهتر است گزارش سفر به دبي را بدهد
اطلاع دقيقي از سفر افراد مختلف به دبي براي بازي برابر برزيل ندارم. نمي‌توانم در اين مورد اظهار نظر كنم؛ اما پيشنهادي دارم كه مسئلان فدراسيون و به خصوص علي كفاشيان به عنوان رياست، گزارش جامعي از عملكرد افراد و برنامه‌هاي تيم در دبي را به مردم اعلام كند.
* از ريسكي كه كردم، راضي هستم
به نظرم ريسكي را كه در سال 88 كرديم و دايي را به پرسپوليس آورديم، بسيار موفق بوده است. او سال گذشته از دو جام، توانست يك جام را كسب كند. تمام تيم ها تلاش مي كنند تا در جام حذفي قهرمان شوند و اين مسابقات اعتبار خاص خود را دارد. اگر به دنبال نتيجه گرايي نيستيم، چرا دايي را پس از يك باخت برابر عربستان از تيم ملي كنار گذاشتيم؟ نتيجه گرايي جزيي از فوتبال است. زماني كه كرانچار تيم را تحويل داد، سوم بوديم. در نيم فصل دوم قرار داشتيم و هيمن كار را بسيار دشوار مي‌كرد؛ اما در پايان توانستيم چهارم و در جام حذفي نيز قهرمان شويم. دايي از لحاظ عملكردي و نتيجه گرايي موفق بوده است.
*دايي ارتباط خوبي با بازيكنان دارد
با توجه به موقعيت دايي و اينكه به نظر خودش به ناحق از تيم ملي كنار گذاشته شده بود؛ اما انگيزه بسيار بالايي براي حضور دوباره در فوتبال داشت. دايي مي‌تواند ارتباط روحي و عاطفي خوبي با بازيكنان برقرار كند. زماني كه پرسپوليس برابر استقلال شكست مي‌خورد، بازيكنان ساير تيم ها از جمله خلعتبري و سيد جلال حسيني از اينكه تيم دايي باخته، اظهار ناراحتي مي‌كنند. اين موضوع نشان مي‌دهد كه در تيم ملي توانسته ارتباط روحي و عاطفي خوبي با بازيكنان برقرار كند. مي‌بينيد كه شايد بازيكناني كه پرسپوليسي هم نيستند، تيم دايي را دوست دارند. از انتخاب او راضي هستيم و تا پايان او را حمايت خواهيم كرد.
* 3 امتياز از 5 بازي براي تيم دسته اولي هم خوشايند نيست
فوتبال شرايط خاص خود را دارد و نمي توان در چند بازي عملكرد مربي را ارزيابي كرد. 3 امتياز در 5 ديدار، براي تيم ليگ دسته اولي هم خوشايند نيست؛ اما شرايطي است كه بايد توجه شود. 2 بازي ما در تهران تحت تاثير تصميمات داور قرار گرفت. اين تصميمات سهوي بوده و عمدي در كار نبوده است؛ اما به نظر كارشناسان داوري، در ديدار برابر ملوان 2 پنالتي به سود پرسپوليس گرفته نشد و 2 بازيكن ملوان نيز بايد تا 30 دقيقه اول اخراج مي شدند.
در بازي برابر استقلال نيز مي توانستيم پيروز شويم. اين خود 6 امتياز است. اكنون اعتراض چه فايده اي دارد؟ نتيجه كه تغيير نمي‌كند؛ اما بايد فرهنگ فوتبال را تغيير دهيم. هاوارد وب در فينال جام جهاني بين هلند واسپانيا زماني كه اشتباه مي كند، آن را مي‌پذيرد و عذرخواهي مي‌كند. مرادي نگويد به من ربطي ندارد. داور وسط مدير تيم داوري است و اگر كمك‌هايش اشتباه كنند، او نيز مقصر است. مانند زماني كه تيم مي بازد، سرمربي بايد بگويد من مقصر بودم. درست است سرمربي در زمين نبوده؛ اما مسئوليت تيم برعهده اوست.
انتظارم اين است كه مرادي با جسارت بگويد اشتباه كرده و اين نوع اتفاقات است كه در فوتبال ايران كمرنگ شده است.
*كرانچار را براي تيم ملي پيشنهاد دادم
در آن زمان به كفاشيان پيشنهاد دادم تا كرانچار را به تيم ملي بياورد. كرانچار مربي بسيار باهوشي است و از تفكر بالايي برخوردار است. آن زمان براي انتخاب سرمربي تيم اميد تلاش مي‌كرديم و كرانچار را به كفاشيان پيشنهاد دادم. به علت اينكه در باشگاه سرمربي در تماس مستمر با بازيكن است، تلاش كردم تا از مربي ايراني استفاده كنم؛ اما با حضور مربي خارجي در تيم ملي مخالف نيستم. مربي خارجي خوب مي تواند كمك شاياني به تيم ملي بكند.
*دايي در پايان فصل مي‌تواند 9 بازيكن را به تيم ملي معرفي كند
دايي در ابتداي فصل گفت كه 9 بازيكن به تيم ملي معرفي مي‌كند و زمان زيادي تا پايان فصل وجود دارد تا حرف خود را به اثبات برساند. شرايط او نسبت به گذشته تغيير يافته و نقدپذيرتر شده است. دايي به پختگي خاص خود رسيده است. او به هر حال اسطوره است و بايد وي را حفظ كنيم. سرمربي، مدير تيم است. امروز سرمربي تيم، كاپيتان كشتي است و بايد ساير افراد به وي كمك كنند. سرمربي تيم بايد هزينه ها و درآمدها را بداند.
فرگوسن 30 سال است در منچستر مديريت مي كند. دايي تعاملش بيشتر و بهتر شده است. اين اتفاق مبارك است كه دايي مي نشيند و حرف ها را گوش مي دهد. او زماني كه برابر پاس به تساوي مي‌رسد، عذرخواهي مي كند. آيا اين رفتار را از دايي ديده بوديد؟
* مدير نبايد ديگران را قرباني كند
پس از بازي برابر شاهين مي‌توانستم تصميم بگيرم و تغييراتي را ايجاد كنم؛ اما فرصت دادم. شايد همه فكر مي كردند در سال 86، بعد از اينكه به استقلال اهواز باختيم، بايد قطبي مي رفت و شوك وارد مي‌كرديم؛ اما چنين تصميمي نگرفتيم و اكنون نتيجه آن حمايت را مي بينيم. مدير نبايد مسئوليت را از گردن خود بردارد و يك نفر ديگر را قرباني كند. مي توانستيم از دايي در تيم ملي حمايت كنيم؛ اما مسئولان ترجيح دادند به تيم شوك وارد كنند. هر شوكي شايد نتواند براي تيم مثبت باشد. فكر مي كنم به دايي و دايي ها بايد كمك كنيم و سرمايه‌هاي ملي خود را از دست ندهيم.
* عمادرضا خواهان پيوستن به پرسپوليس است
با عمادرضا صحبت‌هاي خوبي داشتيم؛ اما فقط مي‌خواهد با قراردادي به مدت نيم‌فصل به پرسپوليس بيايد. ابتدا قرار بود طي نامه‌اي به باشگاه الزمالك مصر اعلام كنيم كه خواهان جذب عماد رضا هستيم چون اين بازيكن با تيم مصري قرارداد دارد؛ اما اين بازيكن مخالفت و اعلام كرد خودم تكليف نهايي‌ام را مشخص و با مصري‌ها مذاكره مي‌كنم. به همين دليل، مقرر شد عمادرضا تمام صحبت‌ها را خودش را انجام دهد و تا 22 آبان ماه تكليف نهايي‌اش را به ما اعلام كند. در صورتي كه مشكل خاصي پيش نيايد، او را از هفته 15 به بعد در اختيار خواهيم داشت.
*دستيار دايي هنوز مشخص نيست
دايي هنوز دستياري را معرفي نكرده است. تمام افرادي كه اعلام شده، شايعه كذب است. با تمام احترامي كه به احمدزاده قائل هستم؛ اما صحبتي با وي نشده است. با استيلي نيز صحبتي نشده و بايد منتظر بمانيم تا دايي فرد مورد علاقه خود را معرفي كند.
*تيم "ب " در تمام دنيا وجود دارد در تيم "ب " پرسپوليس تلفيقي از بازيكنان و استعدادها را جمع كرده‌ايم. در تمام دنيا تيم "ب " وجود دارد. قانوني است كه بازيكنان مي‌توانند از تيم "ب " به الف " بيايند؛ اما در ايران فقط بازيكن مي‌تواند از "الف " به "ب " آيد. بازيكنان تيم "ب " مي‌توانند كمك شاياني به تيم اصلي بكنند و در موفقت باشگاه‌ها موثر باشند.
*و حرف هاي آخر سرپرست
امسال وضعيت خوبي داريم. قول مي دهم پرسپوليس يك جام كسب خواهد كرد. اگر دوست داشته باشيد مي توانيد اين خبر را از طرف من بنويسيد. بنويسيد كه امسال پرسپوليس با مربيگري دايي يك جام ديگر را كسب خواهد كرد.

0 نظرهای شما: