پيش‌بيني‌هاي خوبي براي برخورد با اخلالگران اقتصادي شده است

وزير ‌اطلاعات در جمع خبرنگاران :
پيش‌بيني‌هاي خوبي براي برخورد با
اخلالگران اقتصادي شده است

وضعيت رئيس‌جمهور در لبنان علني بود و حتي ايشان در آكواريومي كه براي وي تدارك ديده بود، نرفت/ فكر نمي‌كنم هفت نظامي افغاني دستگير شده در خاك ايران جاسوس باشند.
ايلنا :- وزير اطلاعات گفت : پيش بيني‌هاي لازم در برخورد با اخلالگران اقتصادي شده است و هماهنگي و انسجام خوبي براي اجراي اين طرح در كشور وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ايلنا حيدر مصلحي در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد با اخلالگران اقتصادي در اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها گفت: در رابطه با اجراي اين طرح هماهنگي و انسجام خوبي در كشور وجود دارد و تجار و مجموعه‌هاي مختلف نيز با دولت همكاري خوبي دارند.
وزير اطلاعات گفت: براي همه مجموعه‌ها و تشكيلات اقتصادي كشور پيش‌بيني لازم انجام شده و اگر فرد در مجموعه‌اي قصد اخلال داشته و يا برنامه‌اي براي اخلال كردن داشته باشد به آن شخص برخورد و به دستگاه قضايي معرفي شود. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون در اين راستا برخوردي صورت گرفته است، گفت: تاكنون برخوردي انجام نشده است. مصلحي در پاسخ به اين پرسش كه آيا خبري مبني بر اينكه در جريان سفر رئيس‌جمهور به لبنان قرار بوده عمليات تروريستي انجام شود ،صحت دارد گفت: خير وضعيت رئيس‌جمهور در آنجا علني بود و حتي ايشان در آكواريومي كه براي وي تدارك ديده بود، نرفت.
وزير اطلاعات در خصوص آخرينوضعيت دو تبعه آمريكايي گفت: پرونده آن افراد در دستگاه قضايي است و بايد آخرين وضعيت را از آنجا پيگيري كرد و ما نيز اگر پرونده‌اي داشته باشيم به قوه قضاييه ارجاع خواهيم داد. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا هفت نظامي افغاني دستگير شده در خاك ايران جاسوس هستند،گفت: فكر نمي‌كنم آن افراد جاسوس باشند اما در حال حاضر در مورد اين پرونده اطلاعات دقيقي ندارم.
وزير اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا، مبني بر اينكه ماجراي برخورد با منافقين كه منجر به تيراندازي در ميدان امام حسين شهر تهران شده بود چه بود، اظهار بي‌اطلاعي كرد.

1389/7/28 - 11:51

0 نظرهای شما: