قتل دختر 26 ساله تبريزي به خاطر سرقت پرشياي سياه بود

دادستان عمومي و انقلاب تبريز در گفت‌وگو با فارس:
قتل دختر 26 ساله تبريزي
به خاطر سرقت پرشياي سياه بود
خبرگزاري فراس: دادستان عمومي و انقلاب تبريز گفت: فردي به نام حسين 27 ساله به خاطر سرقت پرشياي سياه رنگ «الناز ـ ب» دختر 26 ساله تبريزي را با اسلحه به قتل رساند.

موسي خليل‌اللهي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: خانواده مقتوله با مراجعه به كلانتري 17 تبريز اعلام مي‌كنند كه دخترشان با پرشياي سياه رنگ گم شده و به خانه نيامده است. وي افزود: بعد از انجام اقدامات اوليه، ماموران نيروي انتظامي به پرشياي سياه رنگي كه پلاكش عوض شده بود، مشكوك شده و خودروي مزبور را بررسي مي‌كنند، در اين حين متوجه لكه‌هاي خون در ماشين مي‌شوند كه كارشناسان جنايي اقداماتي براي شناسايي نوع لكه‌هاي خون آغاز مي‌كنند و قبل از وصول پاسخ با توجه به اطلاعات به دست آمده متهم دستگير مي‌شود.
دادستان عمومي و انقلاب تبريز ادامه داد: راننده ماشين پرشياي سياه كه مرد جواني بود ابتدا منكر به قتل رساندن دختر جوان مي‌شود، اما در ادامه اقرار مي‌كند كه او را به قتل رسانده است. خليل‌اللهي گفت: بنا به اظهارات قاتل وي در حوالي ساعت 13 در حال پرسه زدن در منطقه وليعصر تبريز بود كه مشاهده مي‌كند دختر جواني سوار بر پرشياي سياه رنگ شده و كنار خيابان ايستاده است. وي اضافه كرد: قاتل با اسلحه كوچكي (شاه‌كش) كه در دست داشته به خودروي مقتوله نزديك و اقدام به تهديد وي مي‌كند كه بايد ماشين را تحويل دهي و اگر اين كار را نكني تو را خواهم كشت، اما دختر حرف‌هاي قاتل را باور نكرده و تهديد او را جدي نمي‌گيرد و در اين حال قاتل با اسلحه به طرف سر دختر نشانه رفته و حرف‌هاي خود را تكرار مي‌كند كه با بي‌اعتنايي دختر به اين تهديدها قاتل با شيلك اسلحه خود از ناحيه سر دختر جوان را به قتل مي‌رساند.
دادستان عمومي و انقلاب تبريز ادامه داد: بعد از اينكه قاتل دختر را به قتل مي‌رساند جسد را به حوالي پاركينگ استاديوم يادگار امام خميني (ره) منتقل و در آنجا رها مي‌سازد. دادستان عمومي و انقلاب تبريز با بيان اينكه اين اتفاق صرفا با هدف و انگيزه سرقت رخ داده است، اظهار داشت:‌ قاتل از اهالي تبريز نيست و به سرقت يك دستگاه موتور سيكلت نيز اعتراف كرده و نامبرده اهل يكي از شهرهاي استان اردبيل است. گزارش فارس حاكي است، به دنبال هوشياري مردم آذربايجان در ماه‌هاي اخير به ويژه بعد از انتخابات كه دشمنان را عاصي كرده است و آنان به دنبال انتقام‌گيري از مردم اين خطه برآمده‌اند به طوري كه هر خبر و حادثه‌اي كوچكي را با بزرگ‌نمايي مي‌خواهند اين منطقه از كشور ايران اسلامي را ناامن جلوه دهند.
در اين راستا، قتل فوق را به صورت گسترده و تبليغات گسترده به پرسنل يكي از نهادهاي انقلابي ربط دادند تا بتوانند از آب گل آلود ماهي بگيرند البته اين امر نشان از ضعف، نااميدي و درماندگي آنان را نشان مي‌دهد. حال آنكه قاتل سارق بوده و هيچ ارتباطي با نهادهاي انقلابي ندارد.

0 نظرهای شما: