ضرغامي: «قهوه تلخ» مورد تأييد ما نيست

رئيس رسانه‌ملي سريال «ملكوت» را موفق‌ترين سريال رمضان 89 دانست

ضرغامي: «قهوه تلخ» مورد تأييد ما نيست


خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صداوسيما درباره سريال «قهوه تلخ» ساخته مهران مديري گفت: اين سريال را ما نساخته‌ايم و مجوزش را از وزارت ارشاد گرفته و مورد تائيد ما نيست.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، سيدعزت‌الله ضرغامي در بيست و يكمين گردهمايي ائمه جمعه كشور گفت: مقام معظم رهبري تاكيدات بسياري درباره ورود معارف اسلامي به توليدات نمايشي صداوسيما داشته‌اند و در همين راستا ما تاكنون 6 الي 7 سريال توليد كرديم.
وي ادامه داد: همچين در ميان سه سريال سيما در ايام ماه مبارك رمضان كه شامل سريال در مسير زاينده‌رود، ملكوت و جراحت مي‌شود، سريال ملكوت با كسب حد نصاب نمره 17.5 نسبت به نمره16.2 و 16.3 دو سريال ديگر، در رتبه اول قرار گرفته است كه من علت موفقيت سريال «ملكوت» را پرداختن به معارف ديني مي‌دانم. ضرغامي گفت:‌ امروز در دنيا چند كشور بيشتر نيستند كه مي‌توانند برنامه‌هاي نمايشي را در حوزه وسيعي توليد كنند و ما در اين ميان حتما جزو 10 كشور اول دنيا هستيم.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود اظهارداشت: هم‌اكنون 30درصد مردم ما ماهواره دارند و در چند وقت اخير اين رقم خيلي افزوده نشده است.مركز تحقيقات صداوسيما معتبرترين مركز نظرسنجي در سطح كشور است و در انتخابات مختلف درصدي را كه اعلام مي‌كند با درصد واقعي يك تا دو درصد تفاوت دارد.
رئيس سازمان صداوسيما تصريح كرد: در حال حاضر 10 شبكه فارسي‌ زبان از طريق ماهواره براي ايرانانيان داخل كشور فيلم‌هاي مبتذل آمريكايي به زبان فارسي پخش مي‌كنند و من بايد بگويم اگر زماني مزيت صداوسيما در رقابت با ديگر شبكه‌ها، زبان فارسي آن بود، ديگر امروزه اين مزيت از ميان رفته است كه البته اين مهم نيست. اگر از اين 30 درصد افراد جامعه كه ماهواره دارند، در ساعات پربيننده ماهواره‌هاي خود را خاموش كرده و به تماشاي برنامه‌هاي صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران مشغول شوند، اين مزيت ما را نشان مي‌دهد و هر وقت ما سريال‌هاي پربيننده‌اي داشتيم، با وضوح از بينندگان ماهواره كاسته شده است.
وي همچنين درباره سريال «قهوه تلخ» ساخته مهران مديري نيز گفت: اين سريال را ما نساخته‌ايم و مجوزش را از وزارت ارشاد گرفته و مورد تائيد ما نيست.

0 نظرهای شما: