مير حسين موسوي بايد احضار و در دادگاه پاسخگوي رفتارهاي غيرقانوني باشد


شهرزاد در نطق ميان دستور:


مير حسين موسوي بايد احضار و در دادگاه پاسخگوي رفتارهاي غيرقانوني باشد


خبرگزاري فارس: نماينده اصفهان در مجلس گفت: موسوي بايد هرچه زودتر احضار و در مورد رفتارهاي غيرمسئولانه و غيرقانوني خود و به ويژه ارتباط بعضي از ستادهايش با سفارتخانه‌هاي خارجي در يك دادگاه علني به ملت توضيح دهد.
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، محمد كريم شهرزاد نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در دومين نطق امروز سه شنبه مجلس، اظهار داشت: ملت قهرمان ايران در حماسه 22 خرداد علي‌رغم فشارهاي همه جانبه نظام سلطه با حضور 40 ميليوني در انتخابات بار ديگر ليبرال دموكراسي غرب را به چالش كشيدند و با آرمان‌هاي شهيدان، امام و ولايت فقيه تجديدميثاق كردند و با نشان دادن ظرفيت بالاي نظام تراز جديدي از اقتدار ملي و مرد‌م‌سالاري ديني را به نمايش گذاشتند.
وي افزود: ولي با كمال تاسف به موازات توطئه‌هاي خارجي با لغزش و دنيا پرستي برخي از خواص و رهبران سياسي مذهبي دستاوردهاي اين حركت تاريخي مورد تهاجم قرار گرفت.
شهرزاد ادامه داد: فاجعه با طرح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات رياست جمهوري كليد خورد و با ايجاد حوادث زنجيره‌اي بستر تجاوز به امنيت و جان و مال مردم فراهم شد. نماينده مردم اصفهان در ادامه خاطرنشان كرد: در حقيقت كساني كه تقلب در انتخابات را القا كردند با نشانه گرفتن اقتدار ملي به مردم اهانت، به نظام خيانت و به اجانب خدمت نمودند.
وي با اشاره به اعترافات متهمان دادگاه‌هاي اغتشاشات اخير اظهار داشت: اعترافات برخي از دستگيرشدگان بر هماهنگي آشوبگران با سفارتخانه‌هاي خارجي و اتكا به رسانه‌ها و منابع مالي آنها دلالت دارد. شهرزاد ادامه داد: با طرح ادعاي مضحك استفاده از قرص، آمپول اعتراف و شكنجه نمي‌توان صورت مسئله را پاك كرد، عجيب است كه اين داستان‌سرايي‌ها از زمان اعترافات احسان طبري و كيانوري مطرح شده و تاكنون مشخصات اين داروها از ديد جامعه پزشكي كشور و جهان مخفي مانده است.وي تصريح كرد: آيا به كلينتون و وزير خارجه دولت خبيث انگليس و تروريست‌هاي اعزامي از پادگان اشرف هم آمپول اعتراف تزريق كرده بودند؟ كار به جايي رسيده كه سران سيا و موساد براي بهره‌برداري از اين فرصت پيش آمده جلسه‌ سري تشكيل مي‌دهند و رهبران رژيم غاصب و آمريكا مجددا به رجز‌خواني افتادند و سركرده منافقين براي حفظ جان نامزد معترض ابراز نگراني مي‌كند آيا مجموعه اين رويدادها جاي تعجب ندارد؟ شهرزاد با بيان اينكه امروز حفظ وحدت و يكپارچگي جامعه يك وظيفه ملي است، تصريح كرد: اين مهم تنها با دفاع شفاف از حقيقت و تمسك به محور وحدت يعني ولايت فقيه تحقق مي‌يابد و با موضع‌گيري‌هاي چند پهلو و ايجاد ابهام در اذهان مردم و كتمان حقايق هرگز نمي‌توان به وحدت رسيد.
نماينده مردم اصفهان در ادامه نطق خود خاطرنشان كرد: بايد توجه كرد كه معناي ولايت‌پذيري حمايت از ولي امر به هنگام اختلاف نظر است. شهرزاد بيان اينكه بايد از حقوق آسيب‌ديدگان در جريانات اخير حمايت همه جانبه كرد، اظهار داشت: برخورد قاطع با مسئولين متخلف و اعمال حداكثر رأفت اسلامي با فريب‌خوردگاني كه قربانيان ناآگاه صحنه بودند مورد تاكيد جدي است، در عين حال از برخورد قانوني با صحنه‌گردانان اصلي اغتشاشات نبايد غافل شد.
وي در ادامه گفت: از آنجا كه طبق اصل سوم قانون اساسي آحاد ملت در برابر قانون يكسان هستند، آقاي موسوي بايد هرچه زودتر احضار و در مورد رفتارهاي غيرمسئولانه و غيرقانوني خود و به ويژه ارتباط بعضي از ستادهايش با سفارتخانه‌هاي خارجي در يك دادگاه علني به ملت ايران توضيح دهد. شهرزاد در بخش ديگري از نطق خود با اشاره به رويكردهاي مردم در انتخابات دهم رياست جمهوري، اظهار داشت: رويكردهاي موردنظر مردم در اين انتخابات ولايت‌مداري، ساده‌زيستي، عدالت‌محوري، شجاعت مقابله با فساد و اشرافي‌گري و توجه به محرومين در داخل و استكبارستيزي در خارج بوده است كه التزام وزراي كابينه به اين ويژگي‌ها اساس هماهنگي آنها با رئيس جمهور منتخب و مجلس مي‌باشد.
وي ادامه داد: علاوه بر آنها تسلط علمي و تخصصي در حوزه مسئوليت، جوان‌گرايي، گسترش گردش نخبگان و شكستن انحصار قدرت به منظور كادرسازي براي ارائه كشور مي‌بايست مدنظر قرار گيرد.

0 نظرهای شما: