فردا ، بازدید کمیته ویژه از وضعیت حجاریان / همه زندانیان دراوین هستند


فردا ، بازدید کمیته ویژه از وضعیت حجاریان


همه زندانیان دراوین هستند






عضو کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات، با اعلام اینکه "بنا داریم تا فردا از وضعیت سعید حجاریان بازدید بعمل آوریم" از جلسه کمیته ویژه در فردا ظهر خبر داد .
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا فردا چهارشنبه از وضعیت سعید حجاریان بازدید بعمل آوریم، اظهارداشت: کمیته ویژه مجلس برای بازدید از وضعیت همه بازداشت شدگان با مقامات رایزنی هایی را انجام داده است که آنان نیز آمادگی خود را برای انجام هرگونه هماهنگی عنوان کرده اند ،اما اینکه تا چه میزان بتوانیم از همه بازداشت شدگان بازدید بعمل آوریم بستگی به شرایط و محدودیت زمانی کمیته دارد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس افزود: فردا ظهر جلسه کمیته ویژه مجلس با حضور همه اعضای این کمیته در خصوص تصمیم گیری در مورد ادامه روند بازدید از بازداشت شدگان حوادث اخیر و بازداشتگاه ها ی مورد نظر برگزار خواهد شد.
این عضو کمیته ویژه با تاکید بر اینکه بیشتر بازداشت شدگان در زندان اوین هستند، خاطرنشان کرد: بدلیل اینکه اکثر بازداشتگاه ها موقتی بوده اند، درحال حاضرهمه بازداشت شدگان حوادث اخیر به زندان اوین منتقل شده اند.
تجری با اشاره به اینکه معمولا همه هماهنگی ها برعهده بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی است، تصریح کرد: کمیته ویژه از مراجع ذیربط درخواست کرده که برای اطلاع رسانی بهتر اصحاب رسانه هم در بازدیدها یی که کمیته ویژه از وضعیت بازداشت شدگان بعمل می آورد همراه آنان باشند اما هنوز در این رابطه پاسخی داده نشده است.
به گزارش مهر، پیش از این یک عضو کمیته ویژه که خواست نامش فاش نشود با اعلام اینکه تنها بازداشتگاه شاپور بازدید نشده که در برنامه کمیته قرار دارد ، گفته بود که ظر ف این هفته یا هفته آینده از این بازداشتگاه که تحت نظر نیروی انتظامی ومربوط به قاچاقچیان مواد مخدر بوده است و در حوادث اخیر گروهی از بازداشت شدگان نیز به طور موقت در آنجا نگهداری می شده اند، بازدید بعمل خواهد آمد
.

0 نظرهای شما: