به رييس‌جمهور نامه مي‌نويسيم


سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان:

به رييس‌جمهور نامه مي‌نويسيم

علاقه‌منديم با انتخاب وزير ارشاد مناسب، فعاليت‌هاي مطبوعاتي سامان بيشتريگیرد
سرويس: سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از ارائه نامه‌اي از سوي اين انجمن به رييس‌جمهور در آينده نزديك خبر داد.
مريم پوريامين در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به برگزاري جلسه‌ي اخير انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اظهار كرد: در جلسه‌ي دوشنبه قرار شد در آينده‌ي نزديك نامه‌اي را تقديم رييس‌جمهور و در آن مطالبات خود را به عنوان بخش كوچكي از اهالي مطبوعات مطرح كنيم.
وي افزود: در اين جلسه‌ درباره‌ي جزئيات اين نامه بحث و تبادل نظر و قرار شد ديدگاه‌هاي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان درباره‌ي ويژگي‌هاي وزير ارشاد آينده را از مجاري غيررسمي اعلام كنيم و پس از انتخاب وزير ارشاد نيز نامه‌ي خود را به طور رسمي به رييس‌جمهور بدهيم.
سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه احساس كرديم شايد فضاي سياسي كشور در حال حاضر به گونه‌اي نباشد كه حرف ما درست شنيده شود ، تصميم گرفتيم پس از اين كه هيات دولت شروع به كار كرد، نامه و مطالبات خود را به عنوان يك انجمن مستقل تقديم رياست‌جمهوري كنيم.
پوريامين درباره‌ي مباحث ديگر مطرح شده در جلسه‌ي اخير انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان نيز گفت: مهم‌ترين سرفصل اين جلسه‌، بررسي و برنامه‌ريزي براي آغاز به كار كميته‌هاي مختلفي بود كه قرار است در اين انجمن فعاليت كنند . مهم‌ترين كميته‌هايي كه درباره‌ي آن بحث شد كميته‌ي ارتباطات، ‌رسانه و روابط عمومي، هم‌چنين نشريه‌ي داخلي انجمن بود و قرار شد تركيب كساني كه بناست در اين كميته به سرپرستي آقاي آقابابايي مشغول به كار شوند و نيز درباره‌ي چگونگي فعاليت‌ سايت و نشريه انجمن در دور آتي بحث‌هاي مفصلي انجام شود.
سخنگوي انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در پايان اظهار كرد: هم‌چنين از آنجا كه انجمن تا كنون نخبگان فراواني را تقديم جامعه كرده و نيز محل تضارب آراي نخبگان سياسي و اهالي رسانه بوده و خواهد بود ، علاقه‌مند هستيم با انتخاب وزير ارشاد مناسب، فعاليت‌هاي مطبوعاتي در آينده سامان بيشتري بگيرد و توسعه پيدا كند. بدين ترتيب ويژگي‌هاي وزير فرهنگ و ارشاد آينده براي تاثيرگذاري بهتر در حوزه‌ي مطبوعات ، يكي از بحث‌هاي انجمن خواهد بود.

0 نظرهای شما: