مشكل كليه مسافران پرواز تهران - وارنا به طور كامل حل شد


مشكل كليه مسافران پرواز تهران - وارنا به طور كامل حل شد



خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت خارجه كشورمان اعلام كرد كه مشكل كليه مسافران پرواز امروز تهران - وارنا (بلغارستان) به طور كامل حل شده است.
«حسن قشقاوي» در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، درباره مسافران ايراني پرواز امروز جمعه تهران - وارنا كه تعدادي از آنها پس از ورود به وارنا به مكاني ديگر منتقل شدند، گفت: حدود 147 مسافر كه عمده آنها گردشگران ايراني بودند بامداد امروز توسط هواپيماي چارتر متعلق به بلغارستان از تهران به مقصد وارنا عزيمت كرده‌اند كه 47 نفر از اين تعداد مربوط به يك شركت توريستي ايراني بوده‌اند كه به ادعاي طرف بلغاري اين شركت و همتاي بلغار آن تعهدات قانوني را براي اعزام گردشگر رعايت نكرد‌ه‌اند و به همين دليل پس از ورود به فرودگاه وارنا اين 47 نفر را به مكان ديگري منتقل كرده‌اند.
وي افزود: سفارت جمهوري اسلامي ايران در صوفيه از بامداد امروز پس از اطلاع از ماجرا پيگيري گسترده‌اي را انجام داد كه در نهايت لحظاتي پيش اين 47 نفر آزاد و مشكل به طور كامل حل شد.
به گفته سخنگوي وزارت خارجه تلاش سفارت جمهوري اسلامي ايران در بلغارستان و همكاري وزارت خارجه و اداره كل فرودگاه اين كشور در حل و فصل اين موضوع مفيد و موثر بوده است

0 نظرهای شما: