رسانه‌ها از انتشار اخبار نادرست درباره وزارت اطلاعات خودداري كنند


وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌اي تاكيد كرد؛
رسانه‌ها از انتشار اخبار نادرست درباره وزارت
اطلاعات خودداري كنند
خبرگزاري فارس: روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌اي از رسانه‌ها خواست تا نسبت به انتشار برخي اخبار نادرست درباره اين وزارتخانه خودداري كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي وزارت اطلاعات، اين وزارتخانه با صدور اطلاعيه‌اي در خصوص انتشار اخبار نادرست از سوي برخي از رسانه‌ها هشدار و خواستار عدم انتشار اين گونه اخبار شد.
متن اطلاعيه به اين شرح است:
با عنايت به اينكه در روزهاي اخير مشاهده مي‌گردد بعضا اخبار نادرستي نسبت به وزارت اطلاعات منتشر مي‌شود كه موجب نگراني و تشويش اذهان عمومي است، نظر به اينكه اطلاعات مربوط به وزارت‌خانه از قبيل اسناد، هويت پرسنل، ساختار وزارت اطلاعات و ... جزء موارد طبقه‌بندي شده محسوب مي‌گردد.
بنابراين ضروري است كليه اشخاص به ويژه اصحاب رسانه و وسايل ارتباط جمعي منجمله روزنامه‌ها و سايت‌ها نسبت به عدم درج اسامي و سمت آنها كه موجب افشاي اطلاعات محرمانه گرديده و اختلال در وظايف و اداره امور وزارت ايجاد مي‌گردد و مصالح كشور را مخدوش مي‌نمايد خودداري كنند. بديهي است عدم توجه به قوانين و مقررات موضوعه در اين زمينه، اين حق را براي وزارت اطلاعات ايجاد مي‌نمايد كه متخلفين را تحت پيگرد قانوني قرار دهد.

0 نظرهای شما: