موسوي هم بايد محاكمه شود

موسوي هم بايد محاكمه شود
خبرگزاري فارس: نائب رئيس كميسيون اصل نود مجلس گفت: اگر من قاضي دادگاه متهمان حوادث اخير بودم ميرحسين موسوي را به جرم اينكه مسبب همه آشوب‌ها است، محاكمه مي‌كردم
. به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام محمد ابراهيم نكونام نماينده گلپايگان و نائب رئيس كميسيون اصل نود مجلس در حاشيه جلسه علني امروز در جمع خبرنگاران گفت كه موافق پخش دادگاه متهمان از صدا و سيما نبوده و معتقد است مصاحبه‌هاي مطبوعاتي با چهره‌هايي كه در حوادث اخير نقش داشتند، به روند قانوني نزديك‌تر است.
وي در پاسخ به سوالي درباره اظهارات محمد علي ابطحي و عطريانفر در دادگاه روز گذشته گفت:‌ اين افراد از دوستان ما بوده و از شخصيت‌هاي مهمي محسوب مي‌شوند و خوشحاليم كه به مسير اصلي بازگشتند.
رئيس سابق دادگستري سيستان و بلوچستان درباره كيفرخواست متهمان حوادث اخير نيز توضيح داد: در جلسه روز گذشته همه متن كيفرخواست قرائت نشد و آنچه قرائت شده تبيين عناوين اتهامي بود.
نكونام در پاسخ به سوالي در خصوص اظهارات رئيس‌جمهور مبني بر اينكه اژه‌اي وزير سابق اطلاعات در خصوص روند اغتشاشات به وي ارائه نكرده است، گفت: وزير اطلاعات مكررا در تلويزيون روند انتخابات و آشوب‌ها را با مردم در ميان گذاشت.
وي در پايان در خصوص بازديد كميته منتخب مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان از بند 209 زندان اوين نيز اظهار داشت: در اين ملاقات زندانيان اعلام كردند از شرايط خود در زندان راضي هستند و مشكلي در اين رابطه وجود ندارد.

0 نظرهای شما: