رييس‌جمهور روسيه با تسليت به دكتر احمدي‌نژاد:

رييس‌جمهور روسيه با تسليت به دكتر احمدي‌نژاد:
مبارزه با تهديدات تروريسم نيازمند تشريك مساعي همه كشورهاست

1388/07/29 10-21-2009 08:43:06
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
رييس‌جمهور فدراسيون روسيه در نامه‌اي به دكتر احمدي‌نژاد با تأسف و انزجار از اقدامات تروريستي انجام شده در استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: معتقدم مبارزه با تهديدات تروريسم و افراط‌گرايي نيازمند تشريك مساعي همه كشورهاست و در اين زمينه آماده همكاري با جمهوري اسلامي ايران هستيم.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) متن نامه دميتري مدودييف، رييس‌جمهور فدراسيون روسيه به اين شرح است
جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد رييس محترم جمهوري اسلامي ايران
جناب آقاي رييس‌جمهور
با تاسف و انزجار از خبر اقدامات تروريستي صورت گرفته در نزديكي شهر زاهدان كه منجر به جان باختن ده‌ها تن از افراد نظامي و غيرنظامي شد، مطلع گرديدم. اين عمل فجيع افراط‌گرايان را شديداً محكوم نموده و اطمينان دارم كه بانيان و عاملان آن شناسايي و به مجازات خواهند رسيد.
معتقدم مبارزه با تهديدات تروريسم و افراط‌گرايي از هر جانب كه باشد، نيازمند تشريك مساعي همه كشورهاست. ما براي همكاري با جمهوري اسلامي ايران در مقابله با اين تهديدات آماده‌ايم.
ضمن ابراز مراتب همدردي صميمانه خود در ارتباط با اين فاجعه تقاضا دارم مراتب تسليت اينجانب را به خانواده‌هاي كشته‌شدگان و آرزوي بهبودي هرچه سريع‌تر را به مجروحين ابلاغ فرماييد.
با تقديم احترام
دميتري مدودييف
رييس‌جمهور فدراسيون روسيه

0 نظرهای شما: