وحشت دودی ، این بار در بوئینگ 757


وحشت دودی ، این بار در بوئینگ 757


تهران – خبرگزاری ایسکانیوز : بار دیگر هواپیمای مسافربری پهن پیکر یک شرکت بزرگ انگلیسی بر اثر نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه حوادث ایسکانیوز : دیروز بوئینگ 757 شرکت «بریتیش ایرویز» انگلیس با افزون بر 250 مسافر و خدمه ، فرودگاه بین المللی «لندن» انگلیس را به مقصد «بارسلون» اسپانیا ترک کرده بود که ناگهان آژیر هشدار آتش درآمد.
همان موقع مسافران و خدمه با دیدن دود در دم پرنده آهنین وحشت کردند و خلبان ، مجبور به فرود اضطراری شد.با نشستن هواپیما روی پهنه فرودگاه ، سرنشینان به سرعت با استفاده از سرسره های اضطراری تخلیه شدند و البته گفته می شود هیچ کدامشان آسیب جدی ندیدند.
هم اکنون کارشناسان ، سرگرم بررسی علت بروز این رخداد هستند.بررسی های مقدماتی ماموران امنیت پرواز نشان می دهد هیچ عمدی در بروز این رخداد وجود نداشته است.
گزارش ایسکانیوز می افزاید،بامداد 20 تیر 1388 نیز بوئینگ 747 شرکت «بریتیش ایرویز» با 298 مسافر و 18 خدمه ، فرودگاه «نیواورلئان» آریزونای آمریکا را به مقصد «هوستون» ترک کرده بود که به خاطر آتش سوزی ناشی از اتصال سیم های داخل هواپیما ، فرود اضطراری داشت.در آن رخداد 14 نفر آسیب دیدند

0 نظرهای شما: