ابطحی شخصیتی سست عنصر و غیر قابل اعتماد است.


سايت فرزند هاشمي رفسنجاني؛


ابطحي شخصيتي سست عنصر و غيرقابل اعتماد است



خبرگزاري فارس: سايت آينده متعلق به فرزند هاشمي رفسنجاني در يادداشتي با عنوان "پشت پرده اعتراف ابطحي عليه هاشمي " نوشت: ابطحي شخصيتي سست عنصر و غيرقابل اعتماد است.
به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، سايت آينده متعلق به فرزند هاشمي رفسنجاني در يادداشتي با عنوان "پشت پرده اعتراف ابطحي عليه هاشمي " نوشت؛ حجت الاسلام محمد علي ابطحي در جلسه علني دادگاه رسيدگي به جرايم پس از انتخابات گفت: "هاشمي در ذهن خود قصد انتقام از احمدي نژاد و مقام معظم رهبري را داشت، اينها همه مسائلي بود كه در ذهن موسوي به عنوان توهم همراهي شكل گرفته بود.
وي همچنين در نشست مطبوعاتي پس از دادگاه با تاكيد دوباره بر اين موضوع مي گويد : "هدف هاشمي رفسنجاني از اين حمايت در مرحله اول انتقام از احمدي نژاد و در مرحله دوم انتقام از رهبري بود. دلايل اين توهمات در حمايت از مهندس موسوي متفاوت بود و هر كدام براي خودشان ديدگاهي جداگانه داشتند.
گفته هاي فوق كه به عنوان اعتراف يكي از متهمين اغتشاشات اخير منعكس شده است از جهات مختلفي قابل تامل است كه به چند مورد آن مي پردازيم.
1 - آقاي ابطحي شخصيتي سست عنصر و غيرقابل اعتماد است. در اين باره مي توان به انبوه مطالبي كه اصولگرايان در دوران حاكميت اصلاحات در باري او گفته و نوشته اند استناد كرد.
حال سوال اين است كه چگونه اين شخصيت غيرقابل اعتماد به يك باره قابل اعتماد شده و مي توان برداشت هاي شخصي وي را در حكم منابع اطمينان آور و دست اول يقيني و غيرقابل خدشه در رسانه هاي مختلف نظام اسلامي پوشش خبري داد؟ آيا در جايي كه روح الاميني كشته مي شود ابطحي نمي تواند براي زنده ماندن زبان به سخن بگشايد و حرفهاي درخواستي بگويد.
2 - آقاي ابطحي مدعي است كه آقاي هاشمي در ذهن خود قصد انتقام از رئيس جمهور و رهبري را داشت و يا هدف وي انتقام بود. براستي حجت شرعي و دلايل متقن اين ادعاهاي شبهه افكنانه كجاست؟ آيا آقاي هاشمي افكار و مقاصد خود را با آقاي ابطحي در ميان گذاشته است؟ اگر چنين نيست كه نيست ، چگونه وي از ذهن و هدف هاشمي سخن مي گويد و رسانه هاي با تقواي حامي دولت با شعف و ذوق زدگي به استقبال آن مي روند.
البته افراد آزادند كه بر اساس مباني فكري، گرايش هاي سياسي و مصالح شخصي خود به تحليل و برداشت وقايع بپردازند، اما آيا صرف برداشت شخصيتي مانند آقاي ابطحي مي تواند دليل و حجت شرعي اصولگرايان باتقوا باشد.
3 - مقام معظم رهبري در خطبه هاي تاريخي نماز جمعه تهران در باري آيت الله هاشمي رفسنجاني فرمودند: "هر كس هر ادعايي دارد بايستي در مجاري قانوني خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نمي شود اينها را رسانه اي كرد... آقاي هاشمي از اصلي ترين افراد نهضت در دوران مبارزات بود، از مبارزين جدي و پيگير قبل از انقلاب بود.
بعد از پيروزي انقلاب از موثرترين شخصيت هاي جمهوري اسلامي در كنار امام بود، بعد از رحلت امام هم در كنار رهبري تا امروز. " سخنان معظم له بعد از برگزاري انتخابات بيان شده است، قطعا اگر گفته هاي آقاي ابطحي در مورد اقاي هاشمي صحت داشت، رهبري انقلاب با اطلاعات وسيعي كه از فعل و انفعالات سياسي كشور دارند نبايد چنين انتخاباتي را آن هم در مكان مقدس نماز جمعه ايراد مي كردند. ضمن اينكه صرف منافات داشتن بيانات رهبري با فحواي سخنان آقاي ابطحي خود به خود ادعاهاي مزبور را ملغي مي كند

.

0 نظرهای شما: