نمایندگی دانشگاه نخجوان در ارومیه تاسیس می شود


نمایندگی دانشگاه نخجوان در ارومیه تاسیس می شود


ارومیه - خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان غربی از تاسیس نمایندگی دانشگاه نخجوان در ارومیه طی سالجاری خبرداد. به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، حسین رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی این نمایندگی در پارک علم و فن آوری استان دایر می شود افزود: طی هماهنگی با دانشگاه ارومیه این دانشگاه برای اعزام دانشجویان خود به دانشگاه صلاح‌الدین عراقی اقدام می‌کند.
وی ادامه داد:هم اکنون در پارک علم و فن آوری استان نیز 15 شرکت داخلی و نمایندگی دانشگاه صلاح الدین عراق در حال فعالیت هستند و تقاضای دانشگاه نخجوان برای ایجاد دفتر نمایندگی در این پارک در دست بررسی است.
رضایی با بیان اینکه در سال جاری 1.3 دهم میلیارد تومان جهت تکمیل فازهای 2و 3 پارک علم و فن آوری آذربایجان غربی در قالب مرکز رشد و مرکز چند مستاجره شرکتهای فن آوری اعتبار اختصاص یافته است، بیان داشت: مجموع مساحت پروژه های در دست احداث یکصد هزار و 550 متر مربع است و هم اکنون به طور متوسط از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی تعداد شرکت های مستقر در مرکز رشد پارک علم و فن آوری استان وابسته دانشگاه ارومیه را 23 شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: تا کنون 24 شرکت فنی، مهندسی، علمی و تحقیقاتی نیز از این مرکز با رسیدن به مرحله تولید مستقل شده اند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در راستای امکان سنجی، دفاع اقتصادی و ارائه خدمات مهندسی به سایر شرکتها و واحد های تولیدی در سال جاری با پنج پروژه با حجم سرمایه گذاری 237 میلیارد ریال عقد قرار داد شده است.
رضایی ایجاد مراکز رشد در شهرستان های سلماس، میاندوآب و خوی را اولویت کاری این پارک در سال جاری عنوان کرد.

0 نظرهای شما: