کروبی همچنان می‌گوید در انتخابات تقلب شده


کروبی همچنان می‌گوید در انتخابات تقلب شده


دبیرکل حزب اعتمادملی با اعضای ادوار تحکیم وحدت دیدار کرد.


به گزارش آفتاب مهدی کروبی در این دیدار بار دیگر تقلب در دهمین انتخابات ریاست جمهوری را امری قطعی دانست و تاکید کرد تقلب تنها محدود به این انتخابات نبوده است اما در این انتخابات به گونه‌ای انجام شد که عملا در نتیجه انتخابات سرنوشت ساز بوده است.
وی افزود:می‌خواهند این موضوع را بگویند که اساسا تقلبی در کار نبوده و عنوان تقلب برای صحنه‌سازی جهت آشوب بوده است. در حالی که ما از حرف خود بازنگشته‌ایم به صراحت می‌گوییم که در این انتخابات به صورت گسترده تقلب شده است و در انتخابات قبلی نیز تقلب وجود داشته است اما در این انتخابات این تقلب گسترده نتیجه انتخابات را تغییر داده است
کروبی همچنین به دادگاه فعالان سیاسی و پخش اعترافات تلویزیونی اشاره کرد و گفت: «برگزاری شتاب زده این دادگاه و و اعترافات پخش شده، حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری را وارد فصل جدید کرده است.
آنچه در این دادگاه به عنوان کیفرخواست خوانده شد در واقع یک اعلامیه سیاسی بود و نه یک کیفرخواست حقوقی، به دادگاه کشاندن و اعتراف گرفتن از افرادی که دوران طولانی در این کشور سابقه حضور در مناصب دولتی از معاونت رییس جمهور تا وزارت داشته‌اند نشان می‌دهد که آقایان خود را برای برنامه‌های جدیدی آماده کرده‌اند.

0 نظرهای شما: