پنج وزیر کابینه نهم به مجلس فراخوانده شدند



پنج وزیر کابینه نهم به مجلس فراخوانده شدند



وزیران امور اقتصادی و دارایی، راه و ترابری، نفت ، جهاد کشاورزی و نیرو هفته آینده با حضور در کمیسیون‌های برنامه و بودجه، عمران و کشاورزی به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.



به گزارش خبرنگار مهر طبق دستور کار مجلس در هفته آینده ، کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هفته‌ آینده از سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ( معاون برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور که مجلس به دلیل اعتقاد به غیر قانونی بودن تشکیل این معاونت ، آن را به رسمیت نمی شناسد و همچنان از عنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استفاده می کند) ، برای ارائه‌ گزارش عملکرد سه ماهه‌ قانون بودجه‌ سال 1388 کل کشور دعوت نموده تا در این کمیسیون حضور یابند.
همچنین غلامحسین نوذری وزیر نفت با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره گزارش واصله از دیوان محاسبات پیرامون معارضه خارج از سقف مصوب نفت خام بابت واردات بنزین و نفت گاز سال 1388 توضیح خواهد داد.
حمید بهبهانی وزیر راه وترابری نیز با حضور در کمیسیون عمران به سؤالات سید مصطفی ذوالقدر نماینده بندر عباس، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا، جلالی، قره خانی، افتخاری و نادران نمایندگان شاهرود، علی‌آباد و تهران، افشاری، سید احمدرضا دستغیب، پور فاطمی و میگلی‌نژاد نمایندگان داراب، شیراز، دشتی، تنگستان و بوشهر، علی‌اکبر اولیاء نماینده یزد، فخرالدین حیدری نماینده سقز و بانه، محمدحسین‌نژاد نماینده ساوجبلاغ، جواد صبور نماینده اردبیل، عوض حیدرپور نماینده شهرضا، مهرداد یائوج لاهوتی نماینده لنگرود، اقبال محمدی نماینده مریوان و مجید نصیرپور نماینده سراب پاسخ خواهد داد. سئوال مشترک 12 نماینده دیگر نیز در دستور کار این کمیسیون برای دریافت پاسخ از وزیر راه گنجانده شده است .
همچنین محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سؤالات محمد قیوم دهقانی نماینده ایرانشهر، غلامحسین مسعودی نماینده اهر و هریس، ثروتی و محمد مهدی شهریاری نمایندگان بجنورد، مجید نصیرپور نماینده سراب و نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی می رود.
پرویز فتاح وزیر نیرو نیز جهت پاسخگویی به سؤلات نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب و محمود احمدی نماینده شازند میهمان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خواهد بود .

0 نظرهای شما: