معاون سازمان بازرسي خبر داد:

معاون سازمان بازرسي خبر داد:


در موضوع سه جودوكار تخلف مديريتي صورت گرفته است مديران سازمان تربيت‌بدني هم در جريان بوده‌اند


1388/05/10 08-01-2009


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعيمعاون فرهنگي ـ اجتماعي سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به حادثه‌ي سقوط توپولف و هويت سه جودوكار در اين پرواز گفت: در پي بررسي‌هاي اين سازمان اثبات شد سه نفر از افرادي که با عنوان اعضاي تيم ملي جودو و جانباختگان حادثه سقوط هواپيماي توپولف از آنان نام برده شده بود، عضو اين تيم نبوده و زنده هستند.
به گزارش ايسنا، دکتر حجت‌الله ايوبي اظهار كرد: هيأت‌هاي بازرسي سازمان تحقيقات و کار بازرسي خود را انجام داده و کامل کرده‌اند. اين گروه هم در استان لرستان و هم در تهران به اين نتيجه رسيده‌اند که سه تن از افرادي که از آنها به عنوان قرباني حادثه اخير نام برده شده در قيد حيات هستند.
وي افزود: متاسفانه مديران سازمان تربيت بدني در سطح ملي و استان هم در جريان اين تخلف بوده‌اند و بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد که يک تخلف مديريتي در اين زمينه صورت گرفته است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني سازمان بازرسي كل كشور، معاون فرهنگي اجتماعي سازمان بازرسي کل کشور تاکيد کرد که هويت افرادي که در قيد حيات هستند و جانباختگان حادثه اخير براي ما مشخص شده است و پرونده در حال تکميل شدن است که به محض تکميل شدن جزئيات بيشتري در اين زمينه اعلام خواهد شد.
ايوبي در پايان خاطرنشان کرد: به غير از سه جانباخته‌اي که هويتشان براي ما مورد ترديد بود يک مورد مشابه ديگر در يکي ديگر از استان‌ها براي ما جاي ترديد دارد که اين موضوع نيز در دست بررسي است.

0 نظرهای شما: