شش امكان جديد به سرويس بلاگ‌اسکاي اضافه شد

شش امكان جديد به سرويس بلاگ‌ اسکاي اضافه شد


1388/07/20 10-12-2009 09:34:14 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: نگاهي به وبلاگها
شش امكان جديد نمايش ليست کامل عناوين يادداشت‌هاي وبلاگ، نمايش آرشيو لينک‌هاي روزانه، دسته‌بندي مطالب وبلاگ براساس نويسندگان، صفحه بندي مطالب در صفحه اصلي وبلاگ، امکان نمايش تصوير نويسنده مطلب و تقويت خروجي (آر‌اس‌اس) وبلاگ‌ها به سرويس بلاگ‌اسکاي اضافه شد
. به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به موجب تقويت خروجي وبلاگ‌ها، نسخه RSS به بخش لينک‌هاي روزانه، مطالب وبلاگ به تفکيک هر نويسنده و بر اساس دسته بندي موضوعي اضافه شد.
تگ‌هاي ذکر شده هم اينک در قالب‌هاي پيش فرض بلاگ اسکاي گنجانده شده است و كابران مي‌توانند با مراجعه به بخش انتخاب قالب در مرکز مديريت وبلاگ و انتخاب قالبي جديد، قالب وبلاگ خود را به روز کنند.
همچنين با استفاده از امکان نمايش تصوير نويسنده مطلب جديد صاحبان وبلاگ در سرويس بلاگ اسکاي مي‌توانند اقدام به انتشار تصويرشان در کنار مطالب وبلاگ خود كنند.
براي اين منظور كابران کافي است ابتدا تصوير خود را در قسمت شناسنامه کاربري خود قرار دهند، سپس تگ‌هاي مخصوص نمايش تصوير نويسنده را در قالب وبلاگ در قسمت تگ‌هاي نمايش مطلب قرار دهند.
صفحه‌بندي مطالب وبلاگ در صفحه اصلي وبلاگ نيز فعال شد. خاطرنشان مي‌شود که امکان صفحه‌بندي مطالب قبلا در صفحات آرشيو ماهانه، آرشيو موضوعي، آرشيو براساس نويسندگان، صفحه مخصوص نمايش ليست عناوين وبلاگ‌ها و همچنين در صفحه آرشيو لينک‌هاي روزانه وجود داشت که طي درخواست کاربران اين امکان در صفحه اصلي وبلاگ نيز فعال شد.
با توجه به گسترش وبلاگ‌هاي گروهي و تقاضاي کاربران در جهت توسعه ابزارهاي اين بخش امکان تفکيک مطالب وبلاگ بر اساس نويسندگان آن امکان پذير شد.
تگ‌هاي مخصوص نمايش ليست نويسندگان هم اينک در قالب‌هاي پيش فرض بلاگ اسکاي گنجانده شده و كاربران مي‌توانند با مراجعه به بخش انتخاب قالب در مرکز مديريت وبلاگ و انتخاب قالبي جديد، قالب وبلاگ خود را به روز کنند.
كاربران براي دسترسي به آرشيو لينک‌هاي روزانه وبلاگ خود مي‌توانند به آدرس weblogname.blogsky.com/dailylink مراجعه كنند.
قابل ذکر است که تگ‌هاي مخصوص نمايش آرشيو لينک‌هاي روزانه هم اينک در قالب‌هاي پيش فرض بلاگ اسکاي گنجانده شده‌ و كاربران مي‌توانند با مراجعه به بخش انتخاب قالب در مرکز مديريت وبلاگ و انتخاب قالبي جديد، قالب وبلاگ خود را به روز کنند.
در قابليتي جديد امکان نمايش ليست کامل عناوين يادداشت‌ وبلاگ‌ها فراهم شد.
كابران براي دسترسي به اين قابليت مي‌توانند به آدرس weblogname.blogsky.com/posts مراجعه كنند.
قابل ذکر است که تگ‌هاي مخصوص ليست عناوين مطالب وبلاگ هم اينک در قالب‌هاي پيش فرض بلاگ اسکاي گنجانده شده‌ و كابران مي‌توانند با مراجعه به بخش انتخاب قالب در مرکز مديريت وبلاگ و انتخاب قالبي جديد، قالب وبلاگ خود را به روز کنند.
كاربران همچنين مي‌توانند براي به كارگيري تگ‌هاي مخصوص هر يك از اين امكانات به نشاني
http://news.blogsky.com مراجعه كنند.

0 نظرهای شما: