مذاکره غول‌هاي جست‌وجو با توييتر

مذاکره غول‌هاي جست‌وجو با توييتر


1388/07/17 10-09-2009 14:17:17
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
رقيبان جست‌وجوي اينترنت مايکروسافت و گوگل به‌دنبال يکپارچه کردن فوري فيدهاي توييتر در نتايج جست‌وجوي خود با مقامات اين سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي به مذاكره نشستند

ه گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس گزارش وبلاگ All Things Digital، منابع آگاه مدعي‌اند توييتر سرگرم گفت‌وگوهاي پيشرفته جداگانه با دو شرکت است.
در صورتي که اين گفت‌وگوها موفقيت‌آميز باشد مايکروسافت و گوگل مي‌توانند اطلاعات فوري فراهم شده توسط 54 ميليون کاربر ماهانه توييتر را در نتايج جست‌وجويشان عرضه کنند؛ اين سايت ميکرووبلاگ‌نويسي احتمالا در درآمد حاصل از نتايج جست‌وجو شريک خواهد شد.
ارزش توييتر به تازگي و پس از دريافت سرمايه‌گذاري جديد به مبلغ 50 ميليون دلار و با وجود نداشتن مدل درآمد، يک ميليارد دلار برآورده شده است.
قرارداد با مايکروسافت و گوگل سهم بزرگ‌تري را در اينترنت به توييتر داده و منفعت مالي آشکاري براي اين شرکت دارد. در ماه‌هاي اخير شايع شد گوگل و مايکروسافت براي خريد توييتر اقدام خواهند کرد اما هيچ اتفاقي نيفتاد. توييتر اکنون هر دو شرکت را هدف گرفته اما اولويتش دسترس‌پذير کردن داده‌هاي فوري براي کاربران است.

0 نظرهای شما: