معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان:

معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان: در حادثه‌ تروريستي شهرستان سرباز، حدود 60 نفر شهيد و مجروح شدند
1388/07/26 10-18-2009 13:13:29
خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان سرويس: سياسي
معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تروريستي اخير در اين استان گفت: اين حادثه تروريستي در شهر پيشين از توابع شهرستان سرباز در ساعت 8:20 صبح امروز ـ يكشنبه ـ و در نزديکي محل همايش سران و معتمدان روي داد که در آن حدود 60 نفر کشته يا مجروح شدند.
جلال سياح در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: در اين حادثه تروريستي، سردار شوشتري ارشد فرمانده سپاه در جنوب شرق كشور، سردار محمدزاده فرمانده سپاه سلمان استان و جمعي از مهمانان و سران طوايف به شهادت رسيدند.
وي خاطرنشان كرد: اين اقدامات تروريستي براي ايجاد تفرقه بين مردم و ضربه زدن به سپاه و جلوگيري از حضور سپاه در تأمين امنيت استان و حذف حضور طوايف در صحنه‌ سياسي، تفرقه بين شيعه و سني و جلوگيري از پشتيباني آنان از انقلاب اسلامي انجام شد؛ چراكه دشمنان تلاش دارند با اين ضربات با اهداف نظام و انقلاب در عرصه‌هاي مختلف مقابله و از وحدت شيعه و سني جلوگيري کنند.
وي در عين حال گفت: مردم سيستان و بلوچستان با حضور خود در اين مراسم‌ها‌ و نشست‌ها دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و آنان به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.
معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان تاکيد کرد: سپاه با قدرت و قوت بيشتر به اهداف خود كه تأمين امنيت پايدار در منطقه است، ادامه خواهد داد و اين حادثه هيچ تاثيري در زمينه‌ وحدت در استان و اهداف آنان نخواهد داشت.
وي هم‌چنين گفت: مجروحان اين حادثه بلافاصله به مراکز درماني اتتقال داده شدند.

ا

0 نظرهای شما: